حس درون

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | یک شنبه 22 آبان 1390 |

عجيب دلم برايت تنگ شده!

امروز تقريباٌ يك قرن است كه تو را نديده ام! من نمي دانم با اين زمان هاي طولاني چه كار كنم؟ دارم فكر مي كنم كه يك قرن پيش چه قدر خوشبخت بودم. اما حالا... من هستم و هزار شاليزار فاصله.

دارم فكر مي كنم چه قدر خوب است اگر هميشه- حتي الان كه دارم از دلتنگي براي تو ديوانه مي شوم- جنبه هاي مثبت يك پديده را در نظر بگيرم تو قشنگترين پديده زندگي من بودي و هستي و خواهي بود.

من مطمئنم يكي از همين روزهاي خدا، فاصله هزار شاليزاري بين من و تو، مي شود يك شاليزار. من قدم ميگذارم در هواي سبز و مي ايستم رو به روي لبخند هميشه مهربانت و مي گويم: امروز 300سال، پيش از 1386 است/ و من و تو در يك غروب ساده و باراني/ بي دغدغه ترافيك و .../ عاشق هم مي شويم، زيباي زيبا!!!

هزار بار دوستت دارم!                               



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن